söndag 30 november 2008

Hemma igen!

Hej alla!
Nu är vi hemma igen och har sovit ikapp lite i natt. Jag och Tova somnade vid 6 igår lördag. Sedan vaknade i och försig Tova vid 4 första gången i morse, men låg kvar i sin säng efter ett par tillsägelser och hon och jag tassade upp nu vid kvart i 6, medans Per ligger kvar och sover.

Hemresan gick bra. Ett par förseningar som gjorde att vi landade vid 02.00 istället för 01.30, men det kan man ju leva med. Tova sov jättebra på planet hem också. Värre var det väl för mig och Per som vände och vred sig i de otäcka stolarna, dock blev det väl kanske 3 timmars sömn var iallfall.

Idag skall vi hem till Vrångebjörk på förmiddagen och hämta en utegran och sedan på eftermiddagen skall vi hem till Österlånggatan på middag. Igår så pyntade jag och Per lite grann, fick iallfall upp adventsstjärnorna, och det som är kvar är julgardiner och lite dukar.

Det känns lite konstigt att bli "inkastad" så här i adventstider, jag brukar alltid pynta och greja i så god tid, så det känns konstigt nu när det inte är så. Jag gick ner till grannen igår för att hämta vår post under semester, och hon hade pyntat och gjort jättefint och lyssnade på Jill Johnssons julskiva. Det var jättemysigt att komma in där.

Nu är det dags att göra lite frukost till mig och Tova (Per får väl fortsätta att sova) Vi hörs!
Kram! /Linda

Inga kommentarer: